خطرنگار

خطرنگار

خطرنگار khatarnegar
خطرنگار

خطرنگار

خطرنگار khatarnegar

علیرضا سلیمانی درگذشت!


علیرضا سلیمانی در 59 سالگی درگذشت!


۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳




علیرضا سلیمانی، قهرمان سنگین وزن تیم ملی کشتی ایران که پرچمدار کاروان ایران در المپیک بارسلون نیز بود، به علت بیماری درگذشت.
علی‌رضا سلیمانی کربلایی (بهمن ۱۳۳۴ در تهران - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳)





علیرضا سلیمانی قهرمان سنگین وزن کشتی جهان و پرچمدار ایران در المپیک 1992 بارسلون، مردی که نخستین قهرمانی جهان بعد از انقلاب و تنها قهرمانی سنگین وزن تاریخ کشتی ایران را کسب کرده بود صبح امروز به دلیل بیماری درگذشت.

به گزارش تابناک، علاقه‌مندان به کشتی علیرضا سلیمانی را با آن سکوی معروف قهرمانی جهانش می‌شناسند. آنجایی در مسابقات قهرمانی جهان سال 1989 مارتینی سوئیس با برتری برابر بومگارتنر آمریکایی قهرمان دسته فوق سنگین جهان شد و پرچم ایران را بالاتر از پرچم آمریکا و شوری به اهتزار درآورد تا ایران انقلابی آن سال‌ها که از سوی قدرت‌های جهانی نادیده گرفته می‌شد شعار بزرگ «نه شرقی، نه غربی» انقلابش را با صدای بلند فریاد بزند.

علی‌رضا سلیمانی کربلایی متولد بهمن 1334 در تهران بود. او یکی از استعدادهای بی‌نظیر کشتی ایران بود که دوران اوجش با سال‌های مصادف شد که ایران به دلیل تحولات سیاسی چندان در رقابت‌های جهانی حاضر نمی‌شد و یا اگر هم قصد شرکت داشت با مانع تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌های غربی‌ها مواجه می‌شد. علیرضا سلیمانی دو دوره المپیک 1980 و 1984 را به دلیل عدم شرکت ایران از دست داد و در المپیک 1988 هم بدون ویزا نتوانست راهی این رقابت‌ها شود. به این ترتیب او در سال‌های اخر دوران ورزشی‌اش در حالی که 36 سال سن داشت به عنوان پرچمدار ایران به المپیک بارسلونای اسپانیا رفت اما علی‌رغم کشتی‌های خوبش نتوانست سکویی را مال خود کند و به این ترتیب کارنامه ورزشی او از دریافت مدال المپیکی خالی ماند. 

کشتی معروف او با محمود دمیر ترک در المپیک بارسلون که 10 دقیقه و 19 ثانیه به طول انجامید را هیچ یک از کشتی‌دوستان ان سال‌های ایرانی فراموش نمی‌کنند. سلیمانی پیش از این کشتی هر سه حریف خود را ضربه فنی کرده بود و این آمار برای یک کشتی‌گیر 36 ساله غیر قابل تصور است. او سرانجام در یک کتشی نفس‌گیر برابر دمیر ترک 2-1 شکست خورد و المپیک را از دست داد.
 
ادامه مطلب ...

واکاوی اظهارات رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح

واکاوی اظهارات رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح
 
سردارِ نگران
 
طرح:آرمان / محمد طحانی
 

آرمان- مطهره شفیعی: سردار نگران است؛ نگران آنچه سال‌ها پیش بر اثر مجاهدت‌ها و ریخته شدن خون‌های جوانان این مرز و بوم به‌دست آمد به بهایی اندک مورد بی‌احترامی و فراموشی واقع شود. سردار می‌داند نیاز به عزمی دوباره است؛ این‌بار محافظت از مرزهایی آشنا به‌نام باهم بودن و وحدت در دستور کار قرار دارد. روز دوشنبه بود که سردار فیروزآبادی، رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مراسم اعطای دانشنامه دانش‌آموختگان دکتری دانشگاه‌عالی دفاع‌ملی به نطقی درباره لزوم حمایت از دولت پرداخت که در بخشی از آن عنوان داشت: «ما انتخاباتی برگزار کردیم با روش مردمسالاری دینی و یک رئیس‌جمهوری تعیین شده است، رئیس‌جمهور ما روحانی و تحصیلاتش دینی است، دکترا در سطح بین‌المللی هم دارد و در دوران مبارزات انقلابی و 35ساله بعد از انقلاب در سنگرهای حساس امنیتی- دفاعی و سیاستگذاری کشور خدمت کرده است. ما باید به این رئیس‌جمهور افتخار کنیم و شکرگزار وجود ایشان باشیم و باید همه همتمان را بگذاریم در پشتیبانی دولت که بتواند در این شرایط حساس، کشتی کشور را پیش ببرد.» او همچنین در بخش دیگری تاکید کرد: «متاسفانه یک مقدار بازی‌های رسانه‌ای موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، یک مقدار درگوشی‌حرف‌زدن‌های غلط و یک مقدار جوسازی‌های سیاسی و یک مقدار هم نابسامانی احزاب و گروه‌های سیاسی در کشور باعث نابسامانی رسانه‌ها و تحلیل‌ها در کشور می‌شود. باید منافع حزبی، گروهی، دسته‌ای، سیاسی، تبلیغاتی و انتخاباتی، همه کنار برود و همت برای ساختن کشور و کمک به دولت برای پیشرفت کشور، وجهه همت همه قرار بگیرد. وزیر یعنی کسی که بار سنگینی بر دوش اوست. حالا بار سنگین را بر دوش وزیر بگذاریم و بعد هم دائما در روحش و در وزارتخانه‌اش تلاطم ایجاد کنیم؟ او ادامه داد: «به‌هرحال حرکت در شرایط حساس فعلی جامعه اقتضای پرهیز از بسیاری از اقدامات ریز و کم‌قیمتی است که موجب تشویش برای مردم می‌شود و حتی مدیران و وزرا را که در کارشان ممکن است دچار دلهره و خستگی کنند، اینها باید که از نگاه راهبردی در جامعه جمع‌وجور شود و مدیران باید با حساسیت، به‌خصوص آنهایی که کارهای تبلیغی و رسانه‌ای و خطابه در اختیارشان است، کار کنند. باید که با میزان رهبری، حرف بزنند و حرکت کنند.» وی همچنین گفته بود «بعضی اخبار بی‌ارزش و تفرقه‌انگیز هستند، بعضی‌ها هم شایعه، تهمت و بی‌مبنا هستند. من خطی و سیاسی عرض نمی‌کنم، حتی رسانه‌هایی که به‌نوعی به نیروهای مسلح مرتبطند خطا می‌کنند. برابر مشی و منویات رهبری حرکت نمی‌کنند باید روششان را اصلاح کنند والا با آنها برخورد می‌کنیم.» آنچه سردار فیروزآبادی روز دوشنبه در حمایت از دولت بیان کرد ساعاتی بعد مورد تحلیل‌های مختلف قرار گرفت که همه آنها دارای یک نتیجه بود: «انتقاد جهت‌دار ممنوع»!

واکنش دولتی‌ها چه بود؟ 

ادامه مطلب ...

اموزش ثبت نام در اینستاگرام

    اموزش ثبت نام در اینستاگرام

    نویسنده:شهاب ابویی
    ۲۰ / ۰۵ / ۱۳۹۲
    شما می توانید برای سفارش تبلیغات در اریامونز به بخش شبکه تبلیغات مراجعه کنید و دستور العمل ان بخش را ادامه دهید.
    شبکه اجتماعی اینستاگرام در ماه مارس سال ۲۰۱۰ خلق شد که دنیای عکس و عکاسی را متحول ساخت. در اینستاگرام کاربران می توانند از زندگی روزمره خود و هر چیزی که در اطرافشان اتفاق می افتد عکس بگیرند و آن را با کسانی که دوست دارند به اشتراک بگذارند. البته این شبکه اجتماعی فقط محدود به دستگاه های همراه از جمله موبایل و تبلت است. این اپلیکشین برای سیستم عامل اندروید و IOS موجود است. در این اپلیکیشن علاوه بر آپلود تصاویر و به اشتراک گذاری آن ها ، می توانید افکت ها جالبی رو تصویر بگذارید و عکس هایی که کاربران دیگر به اشتراک می گذارند را دنبال کنید ، کامنت بگذارید و یا آن هایی را که دوست داشتید لایک کنید…

    چگونه اینستاگرام (Instagram) نصب کنیم ؟

    اپلیکیشن اینستاگرام (Instagram) کاملا رایگان است و می بایست از طریق Apple Store یا Google Playدانلود کنید. البته کاربران اندروید می توانند از طریق نرم افزار بازار هم اقدام به دانلود کنند.
    پس از نصب آیکون اینستاگرام (Instagram) که به شکل دوربین قدیمی است را در منوی دستگاه همراه خود مشاهده می کنید.

     

    ممکن است مفید باشد:
    با ورود به برنامه اینستاگرام (Instagram) برای ثبت نام بر روی Register کلیک کنید.

    سپس در صفحه بعد از شما یکسری اطلاعات می خواهد ، مانند نام کاربری ، پسورد ، ایمیل و …
    اطلاعات خود را وارد کنید.

    برای مثال من اطلاعات رو بدین صورت وارد کردم.
    پس از وارد کردن اطلاعات بر روی آیکون سبز رنگ با متن Register کلیک می کنید تا به مرحله بعد بروید.

    در این مرحله از شما سوال می پرسد که ایمیل وارد شده صحیح است یا خیر ، در صورت صحت آن بر روی Yes کلیک کنید.

    در این مرحله به شما پیشنهاد می دهد که دوستانتان در فیسبوک که از اینستاگرام استفاده می کنند پیدا کنید.
    از این مرحله رد می شویم چون ما دوستی در فیسبوک ندارم… اما شمایی که دارید Skip نکنید!

    در این مرحله با استفاده از اسم دوستانتان در دفترچه تلفن شما (Contact) به پیدا کردن آن هایی که در اینستاگرم اکانت دارد می پردازد.

    خب با فشردن دکمه سبز ثبت نام شما به پایان می رسد.

۱۰ سوالی که خدا از تو نمی‌پرسد!!!


 ۱۰ سوالی که خدا از تو نمی‌پرسد!!!

۱- خداوند از تو نخواهد پرسید پوست تو به چه رنگ بود
بلکه از تو خواهد پرسید که چگونه انسانی بودی؟

2- خداوند از تو نخواهد پرسید که چه لباس‌هایی در کمد داشتی
بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر لباس پوشاندی؟

3- خداوند از تو نخواهد پرسید زیربنای خانه ات چندمتر بود
بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر در خانه ات خوش آمد گفتی؟

4- خداوند از تو نخواهد پرسید در چه منطقه ای زندگی می‌کردی
بلکه از تو خواهد پرسید چگونه با همسایگانت رفتار کردی؟

5- خداوند از تو نخواهد پرسید چه تعداد دوست داشتی
بلکه از تو خواهد پرسید برای چندنفر دوست و رفیق بودی؟

6- خداوند از تو نخواهد پرسید میزان درآمد تو چقدر بود
بلکه از تو خواهد پرسید آیا فقیری را دستگیری نمودی؟

7- خداوند از تو نخواهد پرسید عنوان و مقام شغلی تو چه بود
بلکه از تو خواهد پرسید آیا سزاوار آن بودی وآن را به بهترین نحو انجام دادی؟

8- خداوند از تو نخواهد پرسید که چه اتومبیلی سوار می‌شدی
بلکه از تو خواهد پرسید که چندنفر را که وسیله نقلیه نداشتند به مقصد رساندی؟

9- خداوند از تو نخواهد پرسید چرا این قدر طول کشید تا به جست و جوی رستگاری بپردازی
بلکه با مهربانی تو را به جای دروازه های جهنم، به عمارت بهشتی خود خواهد برد.

10- خداوند از تو نخواهد پرسید که چرا این مطلب را برای دوستانت نخواندی
بلکه خواهد پرسید آیا از خواندن آن برای دیگران در وجدان خود احساس شرمندگی می‌کردی؟

میدان های تهران به زیر زمین می روند

 میدان های تهران به زیر زمین می روند


 
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از آغاز مطالعات برای توسعه فضاهای زیر سطحی پایتخت خبر داد و گفت: میدان هفت تیر نخستین اولویت برای اجرای پروژه توسعه فضاهای زیرسطحی تهران است.

اقبال شاکری در گفتگو با مهر با بیان این که در برنامه 5 ساله دوم شهرداری موظف به تهیه طرح جامع استفاده از سطوح زیر سطحی شهر تهران شده است گفت: کمیسیون عمران برای نحوه تهیه این طرح جلساتی را با سازمان زیباسازی،معاونت شهرسازی و فنی عمران شهرداری  و مشاوران مربوطه برگزار کرده است.

وی ادامه داد: میدان هفت تیر اولویت اول برای ساماندهی و استفاده از فضاهای زیر سطحی است که مطالعات امکان سنجی آن پیش از این نیز در سال 89 انجام شده و به دلایلی متوقف شده بود.

شاکری با بیان اینکه بودجه مطالعاتی به زیر زمین رفتن برخی میادین در بودجه سال 93 شهرداری در نظر گرفته شده است گفت: مطالعات میدان هفت تیر در حال انجام است و پس از نهایی شدن به شورا ارائه می‌شود.

میادین انقلاب، ونک و صادقیه در نوبت زیر زمینی شدن

به گفته این عضو شورای شهر تهران میادین ونک،انقلاب و صادقیه نیز از اولویتهای بعدی این طرح مطالعاتی هستند.

وی با اشاره به جزییات طرح زیر سطحی شدن میدان هفت تیر گفت: تنها مسائل ترافیکی و حمل و نقل در این پروژه مد نظر ما نیست و موضوعاتی مانند واحدهای تجاری، ایجاد فضاهای خدماتی، پارکینگ و ایجاد فضاهایی تفریحی برای پرکردن اوقات فراغت نیز پیش بینی شده است.

فضای روی سطح میدان هفت تیر پیاده راه می شود

شاکری ادامه داد: در فضاهای روی سطح نیز پیاده راه سازی و طرح های خدماتی پیش بینی شده است.

انتقاد از وضعیت آشفته میدان هفت تیر

این عضو شورای شهر تهران دلیل در اولویت قرار گرفتن میدان هفت تیر برای به زیر سطح رفتن  را ختم شدن بزرگراههای بزرگ و انشعابات گوناگون حمل و نقلی در این مکان دانست و گفت: ساختمانهای تجاری و عبور عابران پیاده و ترافیک وضع آشفته ای در این میدان به وجود آورده است که نیاز به ساماندهی دارد.

ساماندهی میادین انقلاب و بهارستان

وی با اشاره به تصویب یک فوریت ساماندهی میدان امام خمینی (ره) در شورا گفت: میدان بهارستان، امام و انقلاب نیز در اولویت ساماندهی هستند.

شاکری تاکید کرد: باید به شهرداری اجازه داده شود تا پیش از آغاز ساماندهی میادین و نهایی شدن طرح ساماندهی اجازه تغییر کاربری به ساختمانهای مجاور میادین داده نشود.

 
ادامه مطلب ...