خطرنگار

خطرنگار

خطرنگار khatarnegar
خطرنگار

خطرنگار

خطرنگار khatarnegar

"دیوانه تهران" دستگیر شد


"دیوانه تهران" دستگیر شد

مردی که معروف به "دیوانه" بود، پس از روز ها فرار از دست ماموران اطلاعات و امنیت تهران بزرگ سرانجام در حال خواب دستگیر شد.
به گزارش افکارنیوز، در پی تخریب چندین دستگاه خودرو شهروندان در محله شهرک ولیعصر تهران که در تاریخ ۴ تیر ماه توسط یکی از اراذل و اوباش به نام تهران به هویت جمشید معروف به "جمشید دیوانه" پرونده‌ای در کلانتری شهرک ولیعصر تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی تر در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

همچنین این دیوانه در ۲۱ تیر ماه اقدام به درگیری و اهانت نسبت به مامورین گشت ۱۱۰کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی عصر با حالت مستانه نموده و موتور سیکلت سازمانی ماموران را را تخریب و چراغ گردان آن را بهمراه خود برده و شروع به بی حرمتی به مامورین نیروی انتظامی کرده و موجب برهم زدن نظم عمومی درشهرک ولی عصر گردیده بود.

ماموران بافعال نمودن سیستم منابع اطلاعاتی و رصدهای اطلاعاتی نامبرده را در آدرس شهرک ولی عصر میدان زاهدی که به صورت پنهانی به خانه ای قدیمی تردد می کرد، شناسایی کردند.

سرانجام با اقدام به موقع ماموران در ساعت ۱۱ صبح روز گذشته مخفیگاه متهم مورد محاصره قرار گرفت و وی در حالی که در طبقه سوم خواب بود ، دستگیر و به پایگاه پلیس امنیت منتقل شد.

سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهر تهران با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم جهت سیرمراحل قانونی و کشف سایر جرائم در اختیار کارآگاهان پلیس امنیت عمومی تهران قرار دارد.


دانلود کتاب چهره های ماندگار


دانلود کتاب چهره های ماندگار

چهره های ماندگار

نام کتاب : چهره های ماندگار

نویسنده : فراز مهدی زاده

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : ۵۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل  : ۱,۰۰۰ کیلوبایت

توضیحات : در این کتاب به معرفی و شرح زندگی بزرگانی چون مجید سمیعی، ابو علی سینا، حافظ، خیام، پروین اعتصامی، بهزاد، کمال الملک، معین، دهخدا، فارابی میپردازیم.

دختر ایرانی که دل مسی را به دست آورد!+عکس


روزی 50 پیامک به لیونل می زدم

دختر ایرانی که دل مسی را به دست آورد!+عکس

جام جم ورزشی: یک دختر ایرانی ادعا می کند روزی 50 بار به لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونای اسپانیا پیامک می زده است.

به گزارش جام جم ورزشی، هفته نامه تماشاگران در زدن تیترهای جنجالی در نوع خود جالب عمل می کند. در جدیدترین شماره این هفته نامه می توانید تیترهایی از این دست ببینید که مهم ترینش مربوط به یک دختر ایرانی است که ادعا دارد دل مسی را برده. او می گوید روزی 50 بار به این فوتبالیست شهیر پیامک می زده است.

بررسی ابهامات مجامع فدراسیون فوتبال در سال 90 موضوع بحث برانگیز دیگری است که به آن پرداخته شده. صفحه نخست این هفته نامه را در ادامه می بینید:


علیرضا نیکبخت و همسرش در ترکیه+عکس

  علیرضا نیکبخت و همسرش در ترکیه+عکس

علیرضا نیکبخت واحدی آینده ای مبهم در فوتبال دارد. بازیکن سابق استقلال این روزها در ترکیه به سر می برد.

به گزارش پارس به نقل از ، این روزها بدون توجه به این شایعات که از فوتبال خداحافظی می کند یا خیر به همراه همسرش در ترکیه به سر می برد. او برای شرکت در همایش بزرگ ترین سرمایه گذاری همراه با همسرش به ترکیه سفر کرده است.

E8TQOIZ18xQ3





چهره جالب بازیکن رئال مادرید/عکس

  چهره جالب بازیکن رئال مادرید/عکس

بازیکن رئال مادرید این بار با چهره‌ای جالب در میادین حاضر شد.
باشگاه خبرنگاران:  په په بازیکن خشن رئال مادرید با‌ آرایش جالب موهایش چهره‌ای جدید برای خود درست کرده  است و با چهره جدیدش با کاسیاس دروازه بان این تیم عکس انداخت و در صفحه اینستاگراف خود به نمایش گذاشت.