خطرنگار

خطرنگار

خطرنگار khatarnegar
خطرنگار

خطرنگار

خطرنگار khatarnegar

نهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی


نهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی

نهمین اجلاس بین المجالس کشور های اسلامی صبح امروز سه شنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی کار خود را آغاز کرد.



دیدار های امروز رئیس جمهور


دیدار های امروز رئیس جمهور

روسای مجالس الجزایر، سودان، قطر، سوریه و فلسطین صبح امروز چهارشنبه با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.
ادامه مطلب ...

افشاء گری بزرگ عنایتی علیه برانکو


افشاء گری بزرگ عنایتی علیه برانکو

رضا عنایتی سال ها پس از اجحاف بزرگی که در تیم ملی علیه اش شد درباره اتفاقاتی که باعث خط خوردنش از تیم ملی شد حرف های تازه ای زده است. عنایتی غم بزرگی در سینه دارد

به گزارش قدس آنلاین، رضا عنایتی درباره اینکه چرا هرگز درتیم ملی به او توجه نشد این توضیحات را داد:« برای خودم هم این موضوع جای سؤال بود چرا که تمام رکوردهای فوتبال را داشتم اما برانکو من را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد. وقتی کسی به عمد به انسان بدی کند نمی‌توان او را حلال کرد. (منظورش برانکو است)اما اگر کسی به شما عمدی بی‌احترامی نکند می‌شود او را حلال کرد. حتی اگر بگویم برانکو را حلال کردم اما از ته دل او را نبخشیدم. مبنای یک مهاجم آماده از آمار گلزنی او مشخص می‌شد و من هم تمام آمارهای موجود را در اختیار داشتم اما باز هم در تیم ملی بازی نمی‌کردم و بازیکنانی در تیم ملی بازی می‌کردند که در طول فصل 2 یا 3 گل به ثمر می‌رساندند.» خیلی از مهاجمان هم دوره شما بدون اینکه اسم از کسی بیاورند می‌گویند حق‌شان در تیم ملی خورده شده و همین موضوع باعث می‌شود تا نگاه‌ها به سمت علی دایی برود. البته عده‌ای هم هستند به صورت مستقیم از علی دایی درباره مشکلات تیم ملی نام می‌برند مثل علی کریمی که همین چند روز قبل و بعد از قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی باز هم علیه علی دایی موضع گرفت.

 

ادامه مطلب ...

راننده اتوبوس تلفنی با زنش دعوا می کرد

راننده اتوبوس تلفنی با زنش دعوا می کرد
۲۰ مسافر بر اثر سقوط اتوبوس به دره جان باختند

خراسان- ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه روز گذشته یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو که از مسیر گرگان به سمت تهران در حرکت بود در منطقه پلور دچار حادثه شد و پس از برخورد با گاردریل از ارتفاع ۴۰ متری به داخل دره سقوط کرد و تا لحظه تنظیم خبر به گزارش خبرگزاری ها این حادثه ۲۰ کشته برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جعفر محمدنژاد رئیس پلیس راه استان مازندران خواب آلودگی راننده را عامل سقوط اتوبوس به دره زیارباغ در جاده هراز اعلام کرد.این در حالی است که ایسنا به نقل از همین منبع علت حادثه را بی توجهی به جلو از سوی راننده اتوبوس عنوان کرده است.

سرهنگ محمدنژاد با بیان این که راننده اتوبوس جان سالم به در برده است در توضیح حادثه گفت: سقوط اتوبوس به دره در ۲ مرحله رخ داده است، در مرحله اول اتوبوس از بغل به ارتفاع ۲۰ متری سقوط کرده و راننده و تعدادی از مسافران به بیرون پرتاب شده اند و در مرحله دوم اتوبوس مجددا به عمق ۲۰ متری افتاده است براین اساس اتوبوس اکنون در عمق ۴۰ متری دره قرار دارد.

سرهنگ صمد اسفندیاری، معاون عملیات پلیس راه کشور نیز که برای بررسی علت حادثه به محل رفته است در گفت وگویی با ایسنا با تاکید بر این که علت حادثه ترکیدگی لاستیک اتوبوس نبوده است، افزود: اتوبوس مذکور پس از انحراف از مسیر با گارد بلوک و گاردریل برخورد کرده و پس از آن لاستیک اتوبوس پاره شده است.

رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری نیز گفت: اتوبوس متعلق به یک شرکت تعاونی در استان گلستان است و به تعاونی های تهران تعلق ندارد. احمدرضا عامری در گفت وگو با مهر افزود: تا لحظه دریافت خبر تعداد قربانیان به ۲۰ نفر رسیده است.گزارش ایرنا حاکی است، این اتوبوس با ۲۰ مسافر از کردکوی (در استان گلستان) حرکت خود را آغاز کرد و در مسیر ساری، بابل و آمل با سوار کردن مسافر بین راهی ظرفیت خود را تکمیل کرد و تا عصر روز گذشته تعداد قربانیان ۱۸ تا ۲۰ نفر و تعداد مصدومان نیز ۲۵ نفر ذکر می شد که پزشک قانونی تا ساعت ۱۳ روز گذشته مرگ ۱۸ نفر را تایید کرد.

گفت وگو با مصدومان

یکی از مسافران که دراین حادثه صدمه دیده بود به واحد مرکزی خبر گفت: اتوبوس که توقف کرد به راننده گفتم، صندلی خیس شده است، راننده پس از بررسی اهمیتی نداد و به حرکت خود ادامه داد که پس از طی مسیری حدود ۱۰، ۱۵ کیلومتر که نمی دانم به علت یخ زدگی جاده یا دلیل دیگری راننده به ماشین کنترلی نداشت که ماشین سقوط کرد.

مرد مصدوم دیگری نیز گفت: راننده ساعت ۲ یا ۲ و نیم صبح عوض شد. خیلی بد رانندگی می کرد.مصدوم دیگر دختر خردسالی بود که گفت: راننده در حال صحبت کردن با گوشی تلفن همراه با همسرش بود که می گفت: به خانه نمی آیم و دعوا می کرد، در همین حال حواسش پرت شد و ماشین داخل دره سقوط کرد. در آن لحظه من جیغ کشیدم و دیدم که برادرم از پنجره اتوبوس به بیرون پرتاب شد.





سفر کرده(دلکش-افتخاری)



  سفر کرده(دلکش-افتخاری)

 

کجا سفر رفتی ،
که بی خبر رفتی
اشکم را چرا ندیدی ؟
از من دل چرا بریدی ؟
پا از من ، چرا کشیدی ؟
که پیش چشمم ، بر دگر رفتی
پا از من ، چرا کشیدی ؟
که پیش چشمم ، بر دگر رفتی

بیا به بالینم ، که جان مسکینم ،
تابِ غم ، دگر ندارد
جز بر تو نظر ندارد ،
جان ، بی تو ثمر ندارد
مگر چه کردم ؟
که بی خبر رفتی
چه قصّه ها که از وفا گفتی با من ،
تو بی محبتی کنون جانا یا من

تو چنان شرر ، به خدا خبر ، ز خدا نداری
رَوَد آتش از ، سرِ آن سرا ، که تو پاگذاری

سوزِ دلم را تو ندانی ،
آتش جانم ننشانی
با غمت ، درآمیزم ، از بلا نپرهیزم
پیش از آن برم بنشین کز میانه برخیزم

رو به تو کردم ، به خدا خو به تو کردم ، که هم آغوش تو باشم
دل به تو بستم ، به امیدت بنشستم ، که قدح نوش تو باشم
چه شود اگر نفس سحر ، خبری ، زِ توآرد ،
به کس دگر ، نکنم نظر که دلم ، نگذارد

رو به تو کردم ، به خدا خو به تو کردم ، که هم آغوش تو باشم
دل به تو بستم ، به امیدت بنشستم ، که قدح نوش تو باشم
چه شود اگر نفس سحر ، خبری ، زِ توآرد ،
به کس دگر ، نکنم نظر که دلم ، نگذارد

رفتی و صبر و قرار مرا بردی بردی
طاقت این دلِ زارِ مرا بردی بردی
رفتی و صبر و قرار مرا بردی بردی
طاقت این دلِ زارِ مرا بردی بردی

 

کجا سفر رفتی
که بی خبر رفتی

 

ادامه مطلب ...